Lifestyle

Komentari 1

Upravljajte stresom i opustite um i tijelo pomoću ovih savjeta

Upravljajte stresom i opustite um i tijelo pomoću ovih savjeta

Postoji mnogo načina za opuštanje. Neki su osmišljeni da opuste vaš um, a neki da opuste tijelo. Ali zbog načina na koji su um i tijelo povezani, mnoge metode opuštanja djeluju i na um i na tijelo

Duboko udahnite. Zadržite dah na trenutak, a zatim izdahnite. Osjećate li se opuštenije? Vježbe disanja su jedan od načina opuštanja, a u nastavku možete naučiti nešto o različitim načinima opuštanja uma i tijela. Opuštenost može pomoći u ublažavanju stresa. Također može ublažiti anksioznost, depresiju i probleme sa spavanjem.

POGLEDAJTE VIDEO: Vježba disanja

Opustiti se znači smiriti um, tijelo ili oboje. Opuštanje može umiriti vaš um i učiniti da se osjećate smireno. Vaše tijelo također reagira kada se opustite. Primjerice, mišići vam mogu biti manje napeti i fleksibilniji.

Postoje različiti načini opuštanja, a na vama je da otkrijete koji vam najbolje odgovara.

Kako opustiti um i tijelo?

Postoji mnogo načina za opuštanje. Neki su načini osmišljeni da opuste vaš um, a neki da opuste tijelo. Ali zbog načina na koji su um i tijelo povezani, mnoge metode opuštanja djeluju i na um i na tijelo.

Možete isprobati jedan ili više sljedećih savjeta za opuštanje kako bi vidjeli što vam najbolje odgovara.

Opuštanje uma:

Opuštanje tijela:

Najčitaniji članci