Lifestyle

Komentari 6

10 lakih načina da si očistite um od raznih nepotrebnih misli

10 lakih načina da si očistite um od raznih nepotrebnih misli

Kada je mozak opterećen, to je kao putovanje kroz vrijeme, stalno se vraćamo na događaje iz prošlosti pa razmišljamo o budućnosti, a onda je teško funkcionirati u sadašnjosti - kaže dr. Jennifer Hughes iz Houstona

Zanima vas ova tema? Onda pročitajte i ovaj članak: Sedam važnih životnih lekcija koje će nas karantena naučiti

1. Proširite svoj pojam meditacije

Ne morate sjediti u položaju lotusa da bi meditirali. Meditacija je odmicanje od svoje okoline i primicanje sebi. Ključno je da tijekom meditacije pazite na disanje i budete ga svjesni kako bi ga mogli usporiti i smiriti se.

2. Zapisujte stvari

Zapisivanje misli i zadataka dokazani je način za opuštanje mozga. Tako se lakše organizirate i ne morate toliko pamtiti stvari koje ste već zapisali.

3. Dišite

Usporavanje disanja može vas trenutno opustiti. Pokušajte udisati dok brojite do četiri i izdisati dok nabrojite do osam. Što duže izdišete, to ćete biti mirniji.

4. Očistite sobu

Ako je prva stvar koju ujutro vidite razbacana i neuredna soba, mozak će biti pod stresom već od početka dana. Osigurajte se da imate smirujuću i urednu okolinu kako bi vam barem to bila jedna briga manje na popisu. Osim toga, spremanje kreveta odmah ujutro daje signal vašem mozgu da je dan počeo, a imat ćete i osjećaj da ste već nešto obavili, a 'još se zapravo niste ni digli'.

5. Pokušajte s jogom

Joga je zapravo meditacija jer se radi o povezanosti tijela i disanja te ima smirujući efekt na organizam.

6. Pojačajte intenzitet vježbanja

Kao i s jogom, svaka vježba koja ima ponavljanja, ima meditativne učinke. No ako pojačate svoje vježbanje brže ćete se riješiti tjeskobe i biti dobre volje.

7. Imajte mantru

Ta tehnika se često koristi u jogi. Ponavljanje neke misli također ima umirujuće djelovanje na tijelo i um.

8. Prestanite raditi više stvari odjednom

U doba mobitela i sveopće povezanosti, svi su navikli na 'multitaskanje', ali to mnoge često košta mentalnog mira. Istraživanja su pokazala da 'multitaskanje' ovako i onako smanjuje produktivnost pa se stoga koncentrirajte da odrađujete jednu po jednu stvar sa svoje liste prioriteta.

9. Naučite razliku između svjesnosti i meditacije

Samo zapamtite da postoji razlika. Ako ste svjesni toga što radite dok, recimo, perete suđe, to može imati umirujući učinak kao i meditacija. Kada govorimo o meditaciji, onda pričamo o svjesnosti disanja i ne dopuštamo mislima da lutaju od udaha i izdaha, a to nije isto kao i svjesno obavljanje nekog ponavljajućeg zadatka, iako je efekt sličan.

10. 'Uzemljite' se

Ukoliko imate napadaje tjeskobe tehnika 5-4-3-2-1 može vam pomoći. Imenujte pet stvari koje vidite, četiri stvari koje možete dotaknuti, tri stvari koje možete čuti, dvije koje možete namirisati i jednu koju možete okusiti. Ta tehnika pomaže 'ostati u trenutku' i smiruje jer ste zaposlili sva svoja osjetila pa nemate kada misliti na uzrok tjeskobe, piše Readers Digest.

Zanima vas ova tema? Onda pročitajte i ovaj članak: Začini u vrtu: Kako ih posaditi, održavati i koristiti u jelima...

POGLEDAJTE VIDEO: #ZAJEDNO24SATA sa glumicom Barbarom Rocco:

Najčitaniji članci