Frigane girice i srdele oduševile su mnoge Istrane, no gosti ne mogu preskočiti ni sočan burger od tune, pa se iznova vraćaju u ovaj novi riblji street food bar
Tunaholic je novi fish bar u Poreču: Omastite brk burgerom od morskog psa i friganim giricama
Mnogi turisti ne žele provoditi vrijeme u kuhnji dok su na odmoru, a opet žele pojesti nešto pristupačno cijenom i - autohtono, ali na moderniji način.
Jedan takav lokal, točnije riblji street food bar otvoren prije tri tjedna u Porču, na uglu Decumanusa i ulice Svetog Eleuterija blizu Eufrazijeve bazilike dosad je zaintrigirao ne samo strane turiste već i one domaće, koji na "fish and chips" pristužu iz cijele Istre.
POGLEDAJTE VIDEO: Trikovi kako pravilno jesti burger
Pokretanje videa...
- Frigane girice i srdele odlično idu, kao da je to nešto što su ljudi čekali - govori nam iskusni kočar, Porečan Patrik Finderle (47), s preko 25 godina iskustva u lovu ribe u Jadranu. Kad smo Patrika pitali kako je nakon toliko godina ribarenja završio u ugostiteljstvu pokazuje nam fotografije izložene u baru, s kapitalcima u rukama.
- Još uvijek imamo "fishing charter" za turiste željnih uzbuđenja i avanture, iako smo trenutno malo stali s time. Od kad kočarim želja mi je bila spojiti ribarenje i gastro užitak, pa sam gledao bi otvorio neki mali lokal poput ovog blizu rive. Deset mi je godina ta ideja bila u glavi. Sada se ukazala prilika, i nismo je propustili - kaže Patrik.
Tunaholic fish bar nudi riblje burgere, a najtraženiji su Tunaholic - od tune u pecivu sa sipinim crnilom koji je zaista posebnog okusa i baziran na tuna steaku te stoji tek 52 kune, ali i burger morskog pasa ulovljenog u lokalnim vodama zapadne Istre. Specijalitet im je i burger - od srdela.
Otvorena kuhinja daje priliku da gosti vide pripremu, rezanje, pečenje i završno posluživanje, dok se iz friteza vade frigane ribice. Rivetta platu sastavljenu od hrskavih girica, prženih liganja i pohanih srdela, s dosta pomfrita i dva umaka, svakako treba probati i omastiti brk.
Patriku u poslu pomaže i kćer Rebecca koja je završila prvu godinu fizioterapije u Zagrebu, uskoro će uskočiti i sin koji također studira u Zagrebu, ali i supruga Vesna, dizajnerica interijera koja je bila zadužena za koncept priče i sam brend Tunaholic. Dizajn interijera potpisuje Home&Co, dizajnerskoj kući koju je osnovala i vodi zajedno s kolegicom Katjom.
- Sve naše ideje realizirala je Anna Benčić kroz grafički dizajn, a tiskare Sigra i Propaganda iz Poreča potrudile su se za tisak na ambalaži i tisak na drvu iz kojeg su odrađene reklame i jelovnici kao drvene lepeze - kaže Vesna.
Skroz "morska" priča
- Moj zadatak bio je osmisliti koncept priče i brend Tunaholic, al uz povijesnu tradiciju supruga u bavljenju ribarstva, ljubav prema ribi i kulinarstvu nije bilo teško. Suprug ima i Tunaholic brod tako da je priča vrlo jednostavna i skroz “morska” - kaže Vesna Janko Finderle.
Patrik u lokalu sve nabavlja, peče, priprema i on je osmislio svako jelo. Namirnice su skroz šarolike, pomno birane i rekli bi pogođen spoj. Rade i salate od tune, salate od slanih i mariniranih sardona, a u cjelokupnu ponudu su ubacili i jedan desert od sira i limuna. Vlasnicima pomaže Stefan, djelatnik, ali trže još jednog radnika. Kći Rebecca konobari i brine da ništa ne pofali od ambalaže do organizacije samog funkcioniranja fish bara.
- Nismo očekivali ovakav interes, ali je vidljivo da je tako nešto nedostajalo Poreču. Najsretniji smo kad se gosti iznova vraćaju, a i imamo gurmane koji dolaze redom isprobati baš sve - kaže Vesna i dodaje da je u zadnje vrijeme vrlo je popularan street food način prehrane pa mislim da je i u tome poanta. Iznenađeni su domaćim gostima, dok se u zadnjih par dana povećao i broj stranaca.